אכאב באשך.
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בירן. יש לי כאב באשך הימני ,גם בעת נגיעה בו וגם לא בעת נגיעה אלא גם בשכיבת פרקדן ללא כל מגע בו. הכאב עמום ונסבל אך מטריד,ואיני יכול לומר בודאות כי האשך כואב או הסביבה הימנית של שק האשכים.. למיטב זכרוני בעבר אובחן דבר זה כדלקת (במקום עוברת צינורית הזרע) אודה לך על איבחונך הליכאורי.
אני מבקש להזכיר שכפי שאתם יכולים לראות בצד שמאל למעלה, ד"ר בירן הוא פסיכולוג קליני ולא רופא.
שלום טיפלתי בנושא כזה במישהו שסבל מכך 3 שנים ולא נמצא לו פתרון. להזכירך, אני מטפלת אלטרנטיבית ואם תרצה פרטים, נא לפתוח את האתר שלי ותוכל לראות בתחום הארומתרפיה את הנושא. בברכה, ג'ני