שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עושה עבודה מקיפה על יחסי מין וכו' ורציתי לשאול כמה שאלות... א. האם בלי בדיקה רפואית ניתן לראות את קרום בתולין? ובכלל היכן הוא בדיוק נמצא בנרתיק?? ב. האם קרום הבתולין יכול להיקרע גם ללא חדירה של פין?? למשל ע"י אוננות?? ומה האישה מרגישה כאשר הקרום נקרע? האם יש דימום לכל אחת או כאבים לכל אחת?? תודה מראש.
שלום אם מבצעת עבודה מקיפה אז למה את כל כך חסויה? לגבי קרום בתולין ממוקם בחלקו הקידמי של הנרתיק ניתן לראותו בבדיקה ויזואלית ע"י חשיפת השפתיים החיצוניות הקרום יכול להפגע מחדירה ביחסי מין או בהחדרת חפצים או אצבע (גם נפילה חזקה על הישבן) בדרך כלל מלווה קריעת הקרום בכאב קל (תלוי בעובי הקרום) ירידת דם קלה וכד'