עזרה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 37 נשוי +2 אישתי היא הראשונה שלי ,לעומת זאת לאישתי היו מספר מערכות יחסים אחת רצינית ו 3 מערכות מיניות לא מחיבות ,בשנים האחרנות הדבר מציק לי ללא סוף ,(אישתי סיפרה לי את כול קורתיה ) הדבר מציק לי ברמה לא הגיוניתעד מצב בו אני מדמיין את אישתי במצבים מינים עם הגברים הללו אני לא יודע האם אני רק מקנא כלי לא היו מערכות וקשרים מינים אחרים או שאני רק שמרן בבקשה יעץ לי האם הפתרון הוא פסיכולגי או לחילופין בבקשה יעץ לי מה אני יכול לעשות עם מצוקתי
תקרא את הסיפור "הרופא וגרושתו" של ש"י עגנון וממנו תלמד כי הדבר פסיכולוגי ואין בכלל סיבה לקנא או לחשוב בכלל על מה שהיה. מה שהיה מת ועובדה שאשתך , עם כל הכבוד, בחרה בך ולא במישהו אחר.. רק על עצמך תעבוד נפשית וזה יעבור, אחרת תוכל למצוא את עצמך כמו הרופא בסיפור.. חן
אנא הסכת לעצתה החכמה של חן! אם תתקשה להתגבר על רגשותיך אלה בכוחות עצמך - כדאי שתסתייע בייעוץ פסיכוסקסואלי מקצועי. בהצלחה!
תודה על התגובה אחפש את הספר בהקדם ואנסה לעבוד על עצמי