החיים בצל הדת.
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום . אני בחור דתי בן 18 . אף פעם לא בחיי לא אוננתי מבחינתי זה קו אדום .בניגוד לשאר רבים מחברי שמספרים וכל זה כיוון שאני יודע שמצפוני הדתי שבי לא יעבור משבר זה - דבר שאני רואה אצל בני נוער דתיים רבים. האם זו בעיה מסויימת או שמה שליטה ומשמעת עצמית גובהה. תודה מראש. ערן.
על זה נאמר, איש באמונתו יחיה. אם זה טוב לך - אז אחלה. לרוב האנשים אוננות עושה טוב. אם אתה רואה בזה עבירה חמורה, אז אכן תתאפק. אני לא מבין רק מה אתה רוצה מחברי הפורום, שרובם ככולם (כולל מנחה הפורום) בודאי אינם שומרי מצוות. כל שאני יכול להגיד לך שאם אתה עומד בהחלטתך זו - כל הכבוד.
אנא קרא כתבה שלי בנושא: http://www.sexuality.co.il/article.php?id=6 כאמור, אוננות היא בריאה ונורמלית לחלוטין בהיבט הפסיכוסקסואלי! בהיבט הדתי - קטונתי...