התחלת קיום יחסים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני וחברי קיימנו יחסים כ-10-15 פעמים. עדיין כואב לי בעת החדירה ולעיתים כואב מאוד. האם זה נורמלי? מתי אמור הכאב לעבור?
בתור דבר ראשון תנסו להשתמש בג'ל על בסיס מים כגון KY-GEL שניתן לקנות בסופרפארם במדפים על יד הקונדומים. לפעמים אין מספיק רטיבות בהתחלה וזה גורם למעגל קסמים - חוסר רטיבות גורם לאי נוחות ואפילו כאב, והכאב גורם לחוסא רטיבות. לעתים קרובות השימוש בג'ל שובר מעגל זה כך שבהמשך יוצר מספיק סיכוך טבעי להנאה מושלמת. אם זה לא יעזור תחזרי לפורום וננסה למצוא דרכים יותר יסודיות לפתרון הבעיה.