חומרי סיכה- הסבר???...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סליחה על הבורות... אבל איך בדיוק משתמשים בחומרי סיכה?? זה קרם? נוזל? איפה שמים את זה? באיזה שלב של קיום היחסים??? אשמח מאוד לכל מידע בנושא... בתקווה ליחסים כואבים פחות :)) דנה.
:)
אין כאן עניין של בורות אלא חוסר ניסיון חומרי סיכה מוסיפים המון לתענוג הן בשל התחושה למגע עדין ורך והן לחדירה קלה ונעימה. רצוי להשתמש בג'ל בסמוך למועד החדירה. יש למרוח את הג'ל בעיקר על הפין. בנוסף כדאי גם עם האצבעות להוסיף הנרתיק. כחלק מן המשחק המקדים את מריחה אפשר לבצע במשותף את תמרחי את הפין והוא את הנרתיק. רצוי להשתמש בגיל על בסיס מים.