סקסולוג
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך קיום יחסי מין אני מגיע לזקפה יפה אך איני מצליח לגמור. פניתי אליך במספר שאלות ואחר כך החלטתי לפנות לסקסולוג לאחר הביקור הראשון אצלו הוא שלח איתי למספר בדיקות דם שהתוצאות בתוך ערכי היחוס למעט בדיקה אחת שהיא FSH שערכי היחוס שלה לגבי גברים היא בין 1.6-12 ואצלי התוצאה 13 אולי תוכל להגיד לי מה המשמעות של התוצאה ? תודה רבה
מוטב שתברר זאת עם הרופא המטפל. אינני רופא ואוכל לכן לומר לך רק שהבדיקה קשורה לתפקוד בלוטת הערמונית (פרוסטטה) שלך. הסרה של הערמונית עלולה להתבטא בחוסר פליטת זרע אך לא בהכרח בהעדר אורגזמה.