חיי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני נמצאת בטיפולי IVF לאחר כמה נסיונות ללא הצלחה ולאחר טיפול אחרון חל שינוי בחשק המיני מצידי- ירידה מאוד חזקה,אפשר לעגיד מקצה לקצה . האם שוב ההורמונים השמים או יש בזה גם חלק פסיכולוגי(כישלון של טיפול אחרון קיבלתי מאוד קשה) ?עשיתי הפסקה מטיפולים כבר חודשיים וזה מאוד עזר לי "לחזור לעצמי "נפשית - איך אין שינוי בנושא . תודה מראש
יתכן מאד שהשפעות הטיפול הן נפשיות וגופניות כאחת: בפן הגופני בעיקר השינויים ההורמונליים ובפן הנפשי והזוגי בעיקר סילוק הספונטניות והמתח הרב הכרוכים בהזרעה ובהפרייה חוץ גופית. עצתי לכם להרבות דווקא בתקופה זו במגע וגילויי אהבה ולהמתין בסבלנות עד עבור זעם...