ד"ר בירן אל תיעלב
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר בירן ,אל א תיעלב אבל ההתייחסות שלך למטה לגבי השפעת כדור הסרוקסט איננה מ תחומך מצקצועי .ישנה תורה שלמה של השפעות לוואי שד"ר גיורא הידש הפסיכיאטר מפורום פסיכיאטרייה מקדיש לה תשובות רבות ומורכבות שכלל אינן עוסקות בתחום שלך אלא בתחום הקליני. יכולת כהגלך בהרבה תשובות להפנותן לד"ר הידש-האיש ממש אגדה-נשמה טובה מקצוען ואחד מנדבכי אתר דוקטורס. התשובה שלך מסיטה את השאלה לגבי מי שמקבל טיפול פסיכיארי ועונה תשובה שנוגעת לתחום התעסקותך -שאינו פסיכיאטרי קליני.
את צודקת. התייחסותי היא רק לטיפול הסקסולוגי בשפיכה מוקדמת ולא לטיפול פסיכיאטרי בחולי דכאון.