בגלל קרום הבתולים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מימי אני שאלתי הרבה פעמים ולא ענייתים לי קרום הבתולין יקרע מתוך החדרת אצבע פעם אחת ולא יותר בחיים שלי רק פעם אחת ד"ר בירן אילן תעני לי בבקשה כי אני רוצה להתחתן ותמיד שמרתי על קרום הבתולים רק פעם אחת חודר אצבע בתוך הנרתיק אחר כך אחרי 10 דקות ירד נקודה צהובה עם קצת צבע שחור קצת מה זה
לא קרעת את הקרום כשקורים אותו יורד דם
לא חובה.
כבר הפניתי אותך לבדיקה גניקולוגית. שאלתך לא תתברר באינטרנט גם אם תתמידי לשאול אותה שוב ושוב. שבת שלום!