אוהבת? לא אוהבת?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום, מדוע תמיד לפני ובזמן מחזור אני מרגישה שאני לא אוהבת את החבר שלי, ממש מרגישה שאין לי כלום אליו, עד כדי כך שאני חושבת שאנחנו צריכים להיפרד ובימים רגילים אני אפילו לא חושבת על כך? מבולבלת
לא שמעתי עליה עד כה. ניסית לדבר איתו על כך ?
פלונית, התסמונת הקדם-וסתית מופיעה אצל חלק גדול מהנשים כמה ימים לפני הופעת המחזור מדי חודש. באותם ימים, חוץ מתחושות פיסיות לא נעימות (כאבים, נפיחות וכו') עלולים להופיע גם סימפטומים רגשיים, בין היתר תחושות של עצבנות, עצב/מלנכוליה, רגישות מופרזת ועוד ועוד, אצל כל אשה זה משתנה אינדיבידואלית. כל הדברים ה"נפלאים" הללו קורים בגלל השינויים ההורמונליים שקורים בגוף שלנו לפני המחזור. שימוש סדיר בגלולות אמור להעניק הקלה מסויימת (אבל לא תמיד). קרוב לוודאי שהתחושות שאת מתארת קשורות לעניין הזה. אל תייחסי לזה חשיבות מיוחדת, ואם את מעוניינת להיות עם עצמך באותם ימים - את ובן זוגך יכולים לקבוע שבאותם ימים מדוברים פשוט תקחו פסק זמן האחד מהשניה.
פלונית אומרת שהיא לא חשה אהבה לבן הזוג. לא חשה אליו כלום. עד כדי כך ? זה לא נשמע לך קיצוני ?