אין לי חשק...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מאז ילדתי את בתי [בת 1.3 שנים] - אין לי חשק... החשק המיני פחת בהדרגה והיום אני ממש לא מרגישה בחסרון יחסי המין, והנורא הוא שכמעט בכל פעם אני פשוט "ננעלת". אני מרגישה מאוד מתוסכלת מכך וכמובן שבעלי היקר חש כך לא פחות אם לא יותר. יש לציין שבעלי מדהים, אוהב ומבין. אבל מה עושים ? איך מתגברים על כך וחוזרים "למסלול" ?
אם את מניקה אז דעי שהורמוני ההנקה (פרולקטין)מוריד את החשק המיני. אלמונית
נכון מאד! בנוסף כדאי שתדעי שלאחר לידה (בעיקר ראשונה ו/או טראומטית) ובתקופת ההנקה עלולה להתפתח 'הפרעת תשוקה מינית' שבד"כ ניתנת לתיקון בטיפול פסיכוסקסואלי זוגי המשולב לעתים גם בטיפול תרופתי (בעיקר הורמונלי).