אי קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נשואה מזה 4 שנים ויש לי ילדה מקסימה בת 6 חודשים , מאז שהתחתנו אנחנו בקושי מקיימים יחסי מין . קרי: בשנה וחצי קיימנו 3 פעמים (מתוכם 9 חודשי הריון). אני חושבת שיש לבעלי בעיה פיזית אך הוא אינו מוכן להאמין בכך. אני פשוט חסרת אונים , ניסיתי כבר הכל ,תחילה הוא טען כי הוא חושש בגלל ההריון, לאחר מכן כאבי ראש ועוד היום הוא טוען כי הלחץ בעבודה גורם לו להיות מוטרד וחסר חשק מיני . מה לעשות??? אשמח אם תענה לי דרך הפורום הנ"ל.
חשבתם על טיפול אצל סקסולוג?
חשבתי לכיוון טיפול זוגי היות ואי קיום יחסי המין משליכים על מערכת יחסים לא תקינה יש לנו . מהי דעתך?