חוסר חשק
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דוק' אני בת 24 , יש לי חבר קבוע מזה שלוש שנים והתחלתי להשתמש במדבקות למניעת הריון. הבעיה: מזה שבועיים אני חשה חוסר חשק. יש לציין שהדבר קורה לי מדי חצי שנה ונמשך לפעמים אפילו כמה חודשים.. דה עקא, הדבר פוגע אנושות במערכת היחסים האוהבת שלנו. מה לעשות?? האם ניתן ליטול הורמונים? תרופות? האם יש לבצע בדיקות? למי לפנות? אני מתוסכלת.. אנא אנא חוות דעתך בהקדם.
אם נראה לך שירידת החשק קשורה לשינויים ההורמונליים - כדאי שתתייעצי עם הגניקולוג/ית שלך. אם יתברר שמקור השינויים אינו גופני אלא נפשי / זוגי - כדאי שתפני לפסיכוסקסולוג. בשני המקרים תוכלו להסתייע בייעוץ זוגי-מיני כדי לשמר ולפתח את האהבה שלכם. בהצלחה!