אני לא מבינה למה הפורום הזה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עושה רושם שמרב לחץ של שאלות אתה עונה נורא מהר ובקצרה או פשוט רושם - תפנה לרופא. אין הרגשה של יחס ממש אלא לצאת מידי חובה. עם כל הכבוד אליך ויש כבוד, אם זה לחוץ לך בלו"ז של החיים למה בכלל להיות מנהל פורום???
תשובותי אינן מושפעות מגודש הפניות לפורום ובוודאי שאינן ניתנות בקוצר רוח או בזלזול! אני מוצא לנכון לענות רק כשיש לי מה להגיד! לעתים תשובות המשתתפים מצוינות ולי אין מה להוסיף עליהן. לעתים הפנייה מיועדת לפורום אחר וכחלק מהשרות לפונה אני מפנה לכתובת המתאימה. כשאני מתרשם שהשאלה מחייבת בדיקת רופא - אני משתדל להפנות לרופא המתאים. יש שאלות ונושאים שנדונו פעמים רבות בפורום ואז אני מפנה לדפדוף בפורום או למאמר / כתבה באותו הנושא. אם את מתייחסת לפנייה מסוימת שיצרה בך את הרגשתך זו - אנא הפני אותי לשם ואבדוק את טענתך לגופה. שבת שלום!