שימוש באביזרי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם שימוש ממושך באביזרי מין עלול לגרום נזק כלשהו? יש לי מספר אביזרים שעיקר עבודתם הוא רטט חזק על הדגדגן. לעיתים נדמה לי שאני מאבדת תחושה באזור, האם זה יכול להיות קשור לאביזרים?! אודה לתשובתכם.
אין כל פסול בשימוש באביזרי מין לרוב אביזרים אלו מעוצבים כדוגמת האיבר האמיתי. רטט רק מוסיף גירוי. לעיתים כשהשימוש ממושך עד להגעה לסיפוק יתכן קצת אובדן תחושה בעקבות הרטט. יש להקטין את מהירות הרטט או לשנות מהירויות למהירות אקראית בכל מקרה הגירוי הגדול מגיע מהמוח ולא מאיבר המין ולכן באוירה מתאימה ניתן להגיע לסיפוק טוב יותר ומהיר יותר