מישהו יכול לעזור לי??? למה הוא לא הצליח לגמור?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 17 ואני וחבר שלי התחרמנו אתמול... ואז הוא אונן לידי ואני התחרמנתי איתו................ גם בשבוע שעבר הוא עשה את זה והכל הלך מצוין! הוא גמר והכל היה בסדר! אבל אתמול הוא לא הצליח לגמור.... הוא אונן ממש הרבה זמן ולא הצליח לגמור.......... הוא הסביר את עצמו בתירוץ של "עכשיו 4 בבוקר אי אפשר לגמור בשעה כזאת אבל יצאו לי חומרי סיכה" זה נכון???? מישהו יכול להסביר לי איזה סיבות יש לו לא לגמור?? יכול להיות שהוא לא נמשך אלי?? חשוב לציין שעמד לו כל הערב והוא כל הזמן אמר לי שהוא חרמן........... למה הוא לא גמר??? בבקשה אני חייבת שתעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות!!!
אין שום חוק שאומר שגבר (או אשה) חייבים ל"גמור" בכל מפגש מיני. מה שחשוב זה לקחת את זה בקלות ולא להכנס ללחצים. לחץ הוא האויב הגדול של ההנאה ממגע מיני (מכל סוג שהוא). אם מדי פעם או אפילו לעתים אחדות בן הזוג או בת הזוג אינם "גומרים" יש להבין שזה נורמלי לגמרי ולא להתרגש מזה בכלל. חשוב לסיים את המפגש עם הרבה אהבה, חבוקים וליטופים כדי לא להכנס ל"קבעון" שלילי.