זרע1
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה: אחרי שהזרע נכנס לנרתיק, איך הוא מגיע לרחם? האם מגיע כתוצאה מתנופת השפיחה? השאלה בעצם היא: אם נשאר זרע באזור הנרתיק יש סיכוי להיכנס להיראיון?
הזרע "נהדף" פנימה בעת השפיכה והנוזל מתקדם בנרתיק לעבר צוואר הרחם לאיחוד עם הביצית.לזרע יש גם תנועה וכך הוא יכול להתקדם כל זרעון באופן אישי. כמות הזרעים נמדדת במליונים כך שתאורתית יש סיכוי סביר ש-1 יגיע למטרה. הסביבה האוהדת בנרתיק אינה קוטלת את הזרע ומאפשרת לו לשרוד גם 3 ימים. כך שמי שחפצה להכנס להריון כדאי לקיים יחסי מין סביב יום הביוץ. הסיכוי לבנים ובנות זה תאוריה נפרדת. כמות הזרע מספיק גדולה גם אם חלק מהנוזלים יוצאים. לשאלתך ניתן להכנס להריון משאריות זרע בנרתיק.
כשאנחנו רצינו להכנס להריון, הרופא הסביר שיש לקיים יחסים יום כן יום לא, (כי הזרע מחזיק מעמד זמן מה בפנים).