אם זה בריא לאונן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה בריא לגוף לאונן ואם זה מגדיל את איבר המין והכי חשוב אם זה בריא????.....
לקריאה נוספת והעמקה
לא, זה לא בריא לאונן, אבל מצד שני אין בכך גם שום פסול, כל עוד הדברים נעשים בצנעה ובמידה. זה בוודאי גם לא מגדיל את האיבר
יש מחקרים - לא ממש חד משמעותיים - שקובעים שרבוי שפיכה (במידה) הן על ידי מגע מיני זוגי והן באוננות - מוריד את ההסתברות של סרטן הערמונית בגיל מבוגר.
אנא קרא את דעתי (החיובית) בקישור: http://www.sexuality.co.il/article.php?id=6 אוננות מגדילה את הפין = זיקפה, אך חוששני ש'הגדלה' זו אינה נשמרת אחרי השפיכה...