על סף יאוש
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם יש לי חבר כבר 3 שנים אנחנו מדברים גם עך להתחתן מתי שהו...לפני כמה זמן מצאו שיש לו כל מיני בעיות הורמונליות,כשהכרנו רבנו כל הזמן בגלל שהוא היה יותר מדי חרמן הוא פשוט היה באובססיה למין,ארחי שגילו מה יש לו הבנתי שהוא לא אשם בעצם ,רמות הטסטוסטרון אצלו היו פי 3 מכל גבר רגיל! מאז גם גילו שהוא עקר עקב הזנחה של כל העיניין,ומאז הוא מטופל בפרידינזון וספירונול שמורידים לו את רמות הטסטוסטרון. הבעיה היא שעכשיו נעלם לגמרי החשק המיני וכשכבר אני מצליחה להכניס אותו למצב הזה הוא גומר ברגע כי זה אחרי שבועיים או יותר שהוא לא שפך. אני נמצאת במצב בעייתי אני מתוסכלת מינית לחלוטין מאז אנחנו כל הזמן רבים על הכל. שמישהו ימליץ לי מה לעשות או אולי שם של יועץ מיני או משהו כזה תודה מראש
האם הוא מודע לזה שזו בהחלט בעיה שלו לפחות כמו שזו הבעיה שלך , אם לא יותר ? דבר שני, את כותבת שעוברים שבועיים מאז הוא בא לידי סיפוק. למה עובר כל כך הרבה זמן ? בכל מקרה, אולי כדאי לו לאונן קודם, שיגמור , ואז לאחר חצי שעה , להתחיל את הסקס. במצב כזה, יקח לו יותר זמן לגמור. בהצלחה.
היי תרופות שציינת בהחלט גורמות לחוסר חשק מיני תמיד אפשר למצוא את שביל הזהב במינון התרופות על מנת שלא יהפוך הסקס לעניין נדיר נסו לפנות לאדוקרינולוג לבירור תמונת הורמונים