פחד מלהיפגש עם מישהו לקיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי פחד מללכת להיפגש עם גברים לסטוצים וכו, זה כשאני לא מכיר אותם ואנחנו קובעים להיפגש פעם ראשונה לסטוץ דרך אפליקצייה וכו. לעכשיו בשירותים של המלון או אצלו בדירה, ישר יש לי פחד שמשתק אותי ואני לא מצליח ללכת אליו בגלל הפחד, זה חרדה נראלי ואז תמיד אני מבטל. אני בן 23 ואשמח לעזרה קיימתי בחיי רק 3 פעמים יחסי מין וזה בגלל הפחד הזה. אשמח לדעת איזה מטפל/ת יוכלו לעזור לי בנושא, אני אוכל את עצמי בגלל זה ורוצה כבר למצוא את הטיפול הנכון והמתאים בשביל לעזור לי בזה.
על מנת להתמודד עם הפחדים רצוי לפנות למטפל מיני מעולם הפסיכולוגיה. אם אתה גר במרז אתה מוזמן ליצור קשר חמדה 054-4390916
אח שלי, אתה לא צריך טיפול. אתה צריך זוגיות. ללכת לטיפול שיעזור לך להתגבר על חרדות מסטוצים, זה כמו ללכת לטיפול שיעזור לך להתגבר על חרדות מסקס עם זונה. בקיצור - טיפול מיותר לחלוטין!! במקום לשרוף את הכסף שלך על מטפל שיבלבל לך במוח למה זה "בטוח" לשכב עם גבר זר (שעלול להדביק אותך במחלות, לנצל אותך, ולהשתמש באלימות כלפיך חס ושלום), חפש לך בן זוג לחיים, תבנה איתו חברות כנה ואמיתית, ואיתו תקיים יחסי מין באהבה בתשוקה ובבטחון וללא חרדות. (אגב, לטעמי האישי, בתולין זה יתרון. ריבוי סטוצים זה חסרון).