יחסי מין בפעם הראשונה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיימתי יחסי מין בפעם הראשונה- כאב לי. לאחר שלושה ימים, כאשר המקום נרגע והדימום הפסיק קיימתי שוב, הפעם ממש כאב לי, הרבה יותר מאשר בפעם הראשונה, אך לא ירד לי דם (מלבד כמה טיפות אח"כ). האם זה נורמלי שהפעם השניה תכאב הרבה יותר? כרגע המקום לא כואב, רק שורף כשאני מתקלחת ושוטפת בסבון. האם לחכות עוד לפני הפעם השלישית כדי שהמקום יתרפא? ואם כן כמה זמן?
היי שירה אל דאגה...כן זה נורמלי בהחלט... תחכי קצת שהמקום יפסיק לצרוב..(כמה ימים). ותיראי שמפעם לפעם את מתרגלת..ובסוף גם תהני.. ואל תישטפי עם יותר מידי סבון, זה לא בריא...
תודה, עודדת אותי...