בעלי רואה פורנו גברים

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

12/02/2023 | 20:01 | מאת: עמית

אני ובעלי ביחד 6 שנים ונשואים כמה חודשים, לפני שנה ראיתי שהוא צופה בפורנו גברים אך קראתי באינטרנט שזה תקין , בעוד אנחנו שוכבים ומסופקים אחד מהשני , פשוט הבנתי שזה איזה שהי סקרנות וזה לא הטריד אותי. אתמול ראיתי שהוא צופה אך ורק בזה, הרבה ובאופן גורף, בנוסף כל מיני חיפושים הזויים שעדיף שלא אפרט. שאלתי אותו על זה כי נורא היה קשה לי לשמור לעצמי והוא הכחיש צחק ובלה בלה בלה בלי יותר מידי תשובות חדות. אמר שסקרנות, פרסומות שקופצות ועוד חארטות. אני בהיריון ממנו וקצת מרגישה שנשמטת לי האדמה מתחת לרגליים , ולא כי אולי הוא הומו , אלא כי אני לא יודעת, ומרגישה שגם לא אדע, לא יודעת אם הוא אומר את האמת או לא ואין לי שום דרך לדעת. הוא מצפה ממני להאמין לו… מאוד קשה לי הידיעה שאני פשוט לא יודעת. שיכול להיות שהוא תכף ישכב עם גברים או לא יודעת מה ואני פשוט לא אדע מזה וזה שובר אותי. אני בת 23 אני רוצה גבר שיעוף עליי ורק עליי ואני מתה מפחד שעוד עשר שנים יגיד לי ״טוב אני הומו״. אמרתי לו שאני סומכת עליו, שאני לא מתכוונת לחטט לו ושאנחנו חברים מספיק טובים בשביל שהוא ישתף אותי בדבברים כאלה. הוא נשבע בילד שלנו שהוא סטרייט ב7000% ואז התאכזב מאוד שאני לא מאמינה לו.ֶמה עושיםםםםםם????

13/02/2023 | 14:39 | מאת: ביקו

יש הגבה סקאנות גם אצל גברים. אבל הוא לא סטרייט מוחלט זה בוודאןת הוא כנאאה ביסקסואל בדרגה זו או טחרת. שבחר בזוגיות רגילה. זה קיים. יש זוגות שהאישה דו מינית ומביאים עוד אישה בכיף והבעל שמח עד השמיים זה מודל קל יותר לעיכול. תגידי תודה שזה רק ברשת.כצפיה. אם יחשוב שאת עוקבת טחריו זה חמור מאוד. יש זוגות שהבעל דורש חדירה עם זין מגומי, סטרטפ און. שהם קונים ביחד ואשתו דופקת אותו בתחת, כן כן. והם נחשבים זוג סטרייטים...חחח בקצור בילך דו מיני, זה בסדר זה שרןאה בבחת ולא מחפש בסתר זה מצוין. לכי תדעי איזה דברים מענינים אותו עובדה שלא מחק. שישאר ככה.

לעיתים גברים רואים פורנו רק של גברים. כול עוד זה רק בפורנו והוא לא ממש את הענין, אין דאגה.

01/04/2023 | 22:24 | מאת: אני הומו בארון

עמית שלום, אני כותב לך את הדברים האלה בתור גבר הומו בעצמי שחי בארון: "הוא צופה בפורנו גברים, אך קראתי באינטרנט שזה תקין". איפה באינטרנט קראת שזה תקין ????? באיזה עולם נראה לך שזה תקין שגבר סטרייט נשוי לאישה, צופה אך ורק בפורנוגרפיה של גברים? מעניין אילו "חיפושים הזויים" כלשונך הוא מבצע באינטרנט... אל תהיי תמימה. פורנוגרפיה הומוסקסואלית זו נורה אדומה. אז מה אם הוא נשבע בילד שלך שהוא סטרייט? זה לא אומר שזה נכון. אם את חושבת שאת יכולה לשאול אותו "האם אתה הומוסקסואל ביסקסואל או הטרוסקסואל?" , ותשובה של מילה אחת תמצה את העניין, את טועה יקירתי. את לא האישה הסטרייטית הראשונה שנשואה בתמימותה לגבר שמתכחש ליצרים לצרכים לנטיות ולתשוקות שיש בנפשו כלפי גברים. את יודעת כמה גברים שנמשכים לגברים, מתחתנים בכל זאת עם נשים? את יודעת כמה שקרנים טובים הם הופכים להיות? את יודעת כמה שנים גבר מסוגל לבגוד באשתו עם גברים, ולהסתיר ממנה עולם שלם של אינטימיות? את מודעת לכך שבאתרי הכרויות של גברים הומוסקסואלים שמחפשים סטוצים, רשומים גם גברים נשואים (לנשים) ?? כדאי לך לפנות בדחיפות לד"ר אדיר אדלר + ד"ר איל זק, ולהתייעץ איתם. שניהם עובדים סוציאליים קליניים, שחקרו בין היתר מקרי נישואין בין גברים הומוסקסואלים לבין נשים סטרייטיות.

12/04/2023 | 14:40 | מאת: טוני

היי עמית היקרה..נוקדת הg של הגבר זה בפי הטבעת זה דבר ראשון..בעלך מאוד רוצה לקבל זין בסקס..תעזרי לבעלך..תתחילי עם אצבע ..ותעברי לויברטור..תזרמי איתו והו איתך..אני כותב לך מנסיון שלי..בהצלחה

מנהל פורום סקסולוגיה