לגבי עישון תוך כדי נטילת גלולות נגד הריון
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הגלולות מסוג "פמינט", רציתי לדעת במה מזיק העישון (סיגריות או נרגילה לחלופין), האם לאפקטיביות של הגלולה במניעת ההריון או שהיא רק מגדילה את הסיכוי לתופעות לוואי (כמו שרשום בעלון של הגלולות, מופיע רק היתכנות של תופעות לוואי ולא מוזכר דבר לגבי פגיעה ביעילות) אודה לכם אם תצרפו הסבר קצר איך זה מזיק. תודה מראש, אביתר.
שלום, אינני מומחית, אך כדאי שתקרא את הדברים הבאים" קרא - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3308/xCT/81 עישון מעלה סיכון להיווצרות קרישי דם. זו גם אחת הסכנות של הגלולות. כך שיש כאן סיכון כפול ומכופל קרא גם כאן - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2842731,00.html וכאן - http://www.tevalife.co.il/article.asp?id=1741 סעיף 27 בעיקר וכאן - http://www.maccabi-health.co.il/site/HE/macabi.asp?pi=740&doc_id=1971 בסעיף 1 מקווה שעזרתי לך , חיפאית