בעלי נמשך לבנות בטלויזיה ?

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

13/01/2023 | 09:42 | מאת: שלי

היי, אני אנחנו נשואים ללא ילדים. אני יודעת שיש פער במיניות בינינו ובן הזוג שלי חושב וזקוק למין יותר ממני אבל אני מנסה בכל זאת שיהיה לו כיף גם כשאני לא מעונינת ( נותנת לו לאונן לידי בלי בעיה כשהוא מסתכל עלי לבושה בלבוש סקסי או עושה לו ביד בעצמי וכו' ) מה שמפריע לי כרגע זה כשאנוחנו צופים ביחד בטלויזיה בסלון כל אחד בנפרד עם שמיכה משלו יש לי הרגשה שהוא פשוט מאונן בלי לגמור כמובן כשהוא רואה בחורה מושכת בטלויזיה. כרגע אנחנו צופים בהשרדות כשרוב הבנות שם עם ביקיני וכמעט ערומות, אני לא יודעת אם זה נדמה לי ופעם אחת אפילו חשבתי למשוך לו את השמיכה בבת אחת אבל אני מפחדת שזה יקלקל את האימון בינינו. מה כדאי לי לעשות ?

13/01/2023 | 11:44 | מאת: יוגב

היי יש כאן סקסולוגית שבטוח מבינה הרבה יותר טוב ממני אבל אני חושב שזה ממש לא בסדר, כאילו אם הוא אוהב אותך הוא לא אמור לחשוב מחשבות מיניות על בנות אחרות וגם אם את "עוזרת"לו אז לפחות שזה יהיה עלייך ולא בכל הזדמנות שיש לו. אני חושב שאת צריכה להיות פתוחה איתו ולדבר איתו בגלוי על הכל. בהצלחה

אוננות עם בנות שרואה בטלוויזיה זה כמו לאונן מול פורנו . את יכולה לשמוח שהוא מאונן עם זה ולא עם פורנו שיכול להכניס לו לראש רעיונות לא טובים.

מנהל פורום סקסולוגיה