פטריות במפסעה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 24, בעייתי היא שבשנה וחצי האחרונות אני סובל מפטריות באזור המפסעה. למרות פעמים רבות שהייתי אצל רופאים והחלפתי תרופות רבות (כולל כדורים) שחלקם הצליחו וחלקם לא, בכל מקרה הפטריות חזרו לאחר סיום הטיפול. בפעם האחרונה חברתי הלכה להיבדק אצל גיניקולוג כדי לדעת אם יש לה יש פטריות והתשובה הייתה חיובית, והיא טיפלה בכך (כמובן שכל עת זו לא קיימנו יחסים) . אך לדאבוני חודשיים לאחר מכן הפטריות חזרו אליי.(בערך ממתי שהתחלנו לקיים יחסים התחילו להופיע הפטריות) שאלותיי... 1. כיצד נדבקים בפטריות? 2. מה ההבדל בין פטריה לפטריות? (הבנתי שיש הבדל חוץ מקטע של רבים ויחיד) 3. האם הגיוני שהפטריות חוזרות לעיתים כה קרובות? 4. כיצד ניתן "לחסל" את הבעיה? תודה מראש!
אנא פנה לפורום רפואת עור השכן.