הסיבות לסקס
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היתכן שאדם יקיים יחסי מין כדי להשיג יחס, חום ואהבה האם זה בגדר הנורמלי
נורמלי בהחלט אבל כמובן שמגע מיני מתוך אהבה הוא מה שבאמת נותן את הסיפוק המירבי. לא לשכוח שלפעמים שמתוך שלא לשמה את בא לשמה. למשל, זוג שמתחילים ל"צאת" מתוך שאין להם מי שהוא יותר טוב. דבר מוביל לדבר ומגיעים למגע מיני. מתוך ההנאה של המגע המיני (אם הוא מהנה) ומתוך שלומדים להכיר ואולי גם להוקיר אחד את השני, מתפתחת חיבה ואחר כך אהבה. רק להסביר שלא הכל שחור ולבן, ויש אין סוף גונים של אפור.
לדני שוב, השלום והברכה בראשית אפתח בתודה רבה על תגובתך והתיחסותך, אך, הרשה לי לשאול בתגובה האם בימינו זה לא נקרא "ניצול" ז"א קשר רק בשביל ,האקט המיני ושבעצם זהו מצב מאוד נוח לאותו בן זוג במצב הזה הכוונה היא שגם אם לכאורה לאחד מהצדדים זה לא נראה כ"כ מלכתחילה הוא ימשוך (מושך) את אותו הקשר כי הוא צריך בן'ת זוג לאקט המיני. מה שגורר בסופו של דבר להתאהבויות מאכזבות ואף כואבות עלי לציין. האם הבנת למה כוונתי, אשמח אם תגיב גם להדעה זו. ושוב תודה