לא מסופקת ומיואשת מיחסי מין אצלנו

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

29/09/2022 | 10:44 | מאת: גאנה

נשואה 7ֶשנים. בת 41 בעלי בן 51. גרה בחול. לא יודעת מה קרה לי שלאחרונה אני צריכה הרבה סקס. אני נוגעת בעצמי ומאוננת כל יום. אין לי סקס מספק עם בעלי. הוא גומר אחרי 3 דקות. הוא לא טוב במשחקים מקדימים. וגם אין הרבה סקס. אני מבינה שהוא עייף וטרוד בעבודה. אבל אם מסתובבת בבית עם בייבידול שקוף ויושבת לידו על הספה הוא אפילו לא נוגע בי. מקסימום מחזיק לי יד. ואני מרגישה לא מושכת ולא רצויה. כן יש לי משקל עודף גדול ויודעת שזה מפריע לו אבל מנסה לטפל. ונמאס לי כל פעם לבקש מגע. זה מאוד מסתכל אמרתי לו את זה והוא טוען שמעולם לא היה טיפוס טאצ׳י או רומנטי והוא לא צריך סקס כל הזמן. על טיפול אין מה לדבר. אני לא יודעת מה לעשות כדי למשוך אותו? עשה בדיקות דם לאחרונה הכל תקין אצלו. פשוט מתסכל. מה לעשות כדי להמריץ אותו? יש איזשהו תוספים או ויטמינים להמריץ אותו לחשק? ועל סיבוב שני אין מה לדבר. פעם אחת גומר ונגמר

שינויים בחשק יכולים לקרות לשני המינים במהלך החיים. אולי במקום לעשות לו טיזינג עם ביבי דול תשאלי אותו מה הוא אוהב, איך היה רוצה שתעשו סקס. להיות יותר קשוב אליו, יבוא אותו ליותר שיתוף פעולה.

שינויים בחשק המיני יכולים לקרות לשני בני הזוג במהלך החיים. יתכן שכדאי להיות יותר קשוב למה בעלך אוהב בחלק המיני ואיך הוא היה רוצה שזה יראה, מה הפנטזיה שלו. פחות לעשות לו טיזינג עם ביבידול שכנראה לא מדבר אליו.

30/09/2022 | 00:14 | מאת: Gana

ניסיתי. הוא לא צריך כלום. ולא צריך הרבה סקס לטענתו. הוא לא בן אדם של מגע ממש או רומנטי. האם יש משהו לקחת ליצירת חשק או תמריץ?

שווה שאולי יעשה בדיקות דם לדעת מה מצב ההורמונים שלו ואולי יש ירידה בטסטוסטרון. אז אפשר לקבל תוסף של טסטוסטרון.

מנהל פורום סקסולוגיה