אוננות ונזק???
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 25, בתקופה האחרונה אני מאונן מדי יום (עקב כך הפעילות גם ארוכה מהרגיל), האם יכול להייוצר נזק כל שהוא לפין או בכלל לאיברי המין עקב אוננות מוגזמת זו. אני די חרד מזה, כי לפעמים אני לא יכול לשלוט בעצמי, ומאונן נגד רצוני. בתודה. רני.
קיויתי שד"ר בירן יענה. אוננות היא פעילות טבעית של בני האדם, וכל זמן שהיא לא מפריעה לפעילות החברתית, ללימודים ו/או העבודה וכו', ואינה מפריעה ליצירת או קיום קשרים זוגיים, אין בה כל נזק, לא גופני ולא נפשי. מה שקצת קצת מדאיג באמירה שלך היא הקביעה "כי לפעמים אני לא יכול לשלוט בעצמי". כל פעילות שנעשית כפיתית עלולה להיות לא בריאה. אולי תנסה לקבוע לעצמך סייגים - שעות מסוימות - כדי לחזק את המשמעת העצמית, ולאו דוקא בתחום האוננות.