לד"ר בירן שלום
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנשים רבים פונים לפורום זה לבקשת עצה בבעיות אישיות, אשר כל בעייתו האישית של כל פונה, בעיניו, חשובה לא פחות מזו של פונה אחר. תהיתי מדוע זה אתה עושה סלקציה, ועונה רק על חלק מהשאלות שבפורום זה? אני מבינה שהנך רופא, וקרוב לוודאי עסוק מאוד, לכן על הפונה לחכות בסבלנות לתגובתך. אך בנוסף שמתי לב, כששאלו לתגובתך על כתבה מסויימת נענית במהירות מפתיעה, ואילו לפונים האחרים, אשר מחכים בכיליון עיניים לעצתך, אינם זוכים לאותו המענה, ואף יש כאלה שלא זוכים למענה כלל. הייתי רוצה לדעת, לפי מה אתה מדרג את חשיבות הפניות? ולפי איזה קריטריונים אתה עושה את הסלקציה? אולי עליך להוסיף לפורום איזו הערת שוליים, על איזה סוג של שאלות אינך נותן מענה.
אני דווקא משתדל לענות לכל פנייה לפי סדר הצגתה. רק לפניות שהינן דחופות (לפי שיקול דעתי) אני עונה גם כשאין לי זמן לענות לשאר. איני עונה לפניות שכבר נענו היטב על ידי חבר/ה בפורום ו/או כשאין לי מה להוסיף. את/ה מתייחס/ת לפנייה מסוימת? שלך?!
ד"ר בירן אינו רופא.