תופעות-לוואי ?- מהויאגרה - ?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצוות- הרפואי שלום-רב ! לעתים הישתמשתי במינון קטן 25 מ"ג ויאגרה (כדי-לחגוג) היו-תוצאות מדהימות ! אך לצערי מיד הייתי נתקף בכאב ראש,ולמחרת היום סבלתי מכאבי-עצמות כאבי-שרירים והיתכווצות-שרירים,ולאחר כ- 48 שעות התחלתי לסבול מסחרחורת ,חוסר-איזון,וחוסר-יציבות שנמשך כשבוע ,עד 10 ימים ובפעם האחרונה נמשך- 13 יום ! ברצוני להדגיש : אני סובל - מאוסטואופורוזיס משמעותית ומטופל תרופתית : בסידן+ויטמין D3 ובנוסף אני מטופל ב- : נורמיטן- 25 מ"ג 1-ביום+קרטיה-100 מ"ג-1-ביום+ליפיטור-10 מ"ג-בערב+ויטמין C- 500 מ"ג. שאלתי היא האם הויאגרה לא מתאימה לי ? ואף מסכנת אותי ? ואו אין קשר בין התופעות הנ"ל לוויאגרה !כיום אני מרגיש טוב,האם לקחת סיכון ולנסות פעם נוספת ? אבקש- תשובתכם המקצועית המבוקרת ! אקדים תודה לתשובתכם בהתאם. בכבוד-רב.
יעקב פנית לכתובת הלא נכונה,איו כאן בפורום רופא.פנה אל האורולוג ד"ר רן לין או לרופא המשפחה בהצלחה
ג.א.נ. בהעדר תשובה לשאלתי מבקש להסירה מאתר-זה בהקדם זאת מטעמים אישיים ! בברכה --- yakov
ג.א.נ. איתכם הסליחה על שהיגעתי לאתר--זה בטעות ! מאידך כאמור בהודעתי הקודמת אבקשכם להסיר את שאלתי מהמסך של אתר זה --- מטעמים אישיים ! בכבוד-רב, yakov