הריון= גלולות???
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אילן שלום וברכה!! ראשית ברצוני לברך אותך על מסירותך לקהל הכותבים שאתה עונה עוזר ומייעץ להם לבעיותיהם. אני בחור דתי אשר בקרוב מאוד מתחתן, ובהתחשב שזו "הפעם הראשונה " שלי לקיום יחסיי מין ברצוני להפנות את צומת ליבך לנושא הבא... קראתי באיזה מאמר של ד"ר (שכחתי כרגע את שמו) שמאד מאד לא ממליץ להתחיל את חיי הנישואין עם אמצעי מניעה (מדובר על גלולות),(בפעם הראשונה כאשר מקיימים יחסי המין בפעם הראשונה) ויש לכך כמה סיבות רציניות, ביניהם סיבות רפואיות. האם הדבר נכון שלא מומלץ להתחיל עם גלולות, האם זה יכול להשפיע על מערכות התפקוד של הגבר והאשה . ולהפריע מבחינה רפואית. תודה מראש דני .666
אנא פנה לפורום גניקולוגיה או מיניות האשה השכנים.