מספר פרטנרים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני היום נשואה ואם לשניים וחייה חיים מונוגמיים לגמרי. עד שהתחתנתי הוי לי לא מעט פרטנרים מיניים, כ-30. אני יודעת שלא קיים מספר "נורמלי" של בני זוג ואני בסדר גמור עם עברי המיני, אבל משיחות עם חברות אני מבינה ש30 פרטנרים זה חריג, או שפשוט חברותיי היום לא מהוות מדגם מייצג. מישהו יודע מה הוא מספר הפרטנרים טיפוסי לנשים ישראליות? סתם סקרנית, האם אני באמת חריגה?
תכל'ס מה זה משנה??? אני חושב שכשכבת עם אותם גברים חשבת על עצמך ועל ההנאה שלך ולא האם זה "נורמלי", האם זה נהוג.... אז מה איכפת לך? עשית את זה בשביל עצמך? נהנת? אז מה זה משנה אם את ב"נורמה" עזבי אותך סתם שטויות