מה דעת אילן בירן על הכתבה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה דעתך ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3027739,00.html
לא אכנס כאן לחילוקי הדעות התיאורטיים באשר להומוסקסואליות וגורמיה. מה שאני יכול לומר בוודאות - הנשענת על יותר ממאתיים טיפולים התנהגותיים ב 10 השנים האחרונות במרכז מיניות שבניהולי - שגברים עם העדפה הומוסקסואלית או עם לבטים על העדפתם המינית יכולים ללמוד ולחוות יחסי מין עם אשה בהצלחה! זוהי לדידם אופציה מינית נוספת שכל אחד מחליט איך ומתי לממש אותה. יש לציין שהגברים הפונים אלינו עושים זאת משום שאינם 'שלמים / נעולים' עם הנטייה ההומוסקסואלית ורוצים לבחון וללמוד את האופציה ההטרוסקסואלית. ממלא אין בידי מידע ודעה באשר להומוסקסואלים שאינם פונים לטיפול. מעניין, אגב, שהפונים כולם גברים ובכל השנים לא פנתה אלינו ולו אשה אחת לסבית החפצה בקשר עם גבר. אם יורשה לי להוסיף: לעניות דעתי הויכוחים שבכתבה אינם מוסיפים לאיכות החיים ולהגשמה המינית של אף אחד. צריך להקשיב רוב קשב וללא שיפוט למשאלותיו ולקשייו של כל פונה ולנסות לעזור למי שאפשר בהתאם לצרכיו ורצונותיו הוא.