בעיות זקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 56 סובל מבעיות בזקפה. (לא מסוגל להגיע לזקפה ע"מ לבצע חדירה). רופא המשפחה שלי המליץ לי לקחת גלולות ויאגרה. התחלתי במינון של 50 מ"ג , ולא עזר בכלל. עברתי (בהמלצת הרופא) למינון של 100 מ"ג- וגם לא השפיע בכלל!! כלומר העסק מסרב להתרומם!! . כמובן שלקחתי את הגלולות לפי ההוראות שקבלתי מהרופא המשפחה. שאלתי היא: האם יש סיכוי שגלולות סיאליס כן יעזרו לי להגיע לזקפה? או שאם הויאגרה לא הצליחה בכלל לייצר זיקפה (בעת הגירוי המיני) אז גם הסיאליס לא תעזור? אלא אם כן הגלולה סיאליס עובדת על עקרון אחר מאשר הויאגרה?
תשובה מוסמכת תוכל לקבל בפורום אורולוגיה השכן. למיטב ידיעתי עובדות 2 התרופות שהזכרת על אותו מנגנון ולכן לא סביר שהאחת תועיל במקום שהשניה נכשלה.
לדר' אילן בירן, תודה על תשובתך.אכן אפנה לפורום אורולוגיה.