טרי טרי- גללות.
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מעוניין לדעת . אני אדם נשוי. אני לא מעוניין להשתמש בקונדום מסיבות של דת ( של איסור הוצאת זרע לבטלה). הייתי מעוניין לדעת האם שימוש בגללות באופן סדיר ( כי שניניו עדיין לא מעוניינים בשלב זה בילד) זה בסדר מבחינה בריאותית???? . יש הסוברים ששימוש קבוע בגללות יכול לגרום לנזק לטווח הרחוק.. האם זה נכון?? ובאיזו גללות הד"ר ממליץ להשתמש?? תוה מראש אלון.
1. תשאל גיניקולוג, או לפחות את רופא המשפחה. בין כך אשתך צריכה מרשם רופא. 2. הרבה מאד נשים משתמשות בגלולות נגד הריון במשך שנים רבות. לרוב הנשים אין סיכון בריאותי מזה, אבל יש מצבים בריאותיים שבהם השימוש לגמרי לא מומלץ.