שאלה דחופה ומביכה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשלוש הפעמים האחרונות בהן בלעתי את זרעו של בן זוגי,הרגשתי לאחר כמה שעות צורך עז לרוץ לשירותים ,והביקור שם הסתיים בכאבי בטן עזים ושלשול.לא שיתפתי אותו על כך,וגם לא אשתף.הייתי מאוד מעוניינת לדעת כיצד לפתע זה קורה(בתחילה חשבתי שמדובר במקריות).מה השתנה אצלו בהרכב הזרע,ואולי זו בכלל בעיה אצלי?מאז אני מסרבת ליחסי מין מסוג זה,מהפחד שהדבר יישנה. תודה מראש על העזרה. המודאגת.
את לא חייבת לבלוע אם את רוצה לענג את בן זוגך במין אורלי את יכולה, אבל ברגע שהוא מגיע לשפיכה פשוט תוציא את האיבר שלו מהפה וככה תמנעי מאי נעמויות כאלה יש הרבה נשים שלא אוהבות את נוזל הזרע בפה (ואני אחת מהן) ולבלוע זו לא חובה. בהצלחה