התקן בעייתי
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 34 ויש לי 3 ילדים עד לפני שנתיים השתמשתי בגלולות אבל אחרי הלידה האחרונה החלטתי לעבור להתקן כי יש לי וורידים מההריון הקודם וכן נוצרו לי כתמי הריון על הפנים והבנתי שללא גלולות יש סיכוי שזה יעבור ההתקן הנוכחי הוא מסוג הישן ללא הורמונים יש לי אותו כבר 4 חודשים בעלי טוען שהוא מרגיש את 2 החוטים כמו 2 מחטים גם אני לפעמים מרגישה דקירות בעקר בזמן מחזור ומאז ששמתי אותו אין לי חיי מין נורמלים האם יש אמצעי אחר ללא הורמונים חוץ מקונדום?????????? האם המדבקות החדשות הן במינון גבוה כמו גלולה ? אודה לך על תשובתך לילי
מנחה הפורום הוא ד"ר לפסיכולוגיה קלינית. אנא שאלי בפורום גיניקולוגיה.