נישואין כמעט בלי סקס

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

22/10/2020 | 00:18 | מאת: ליאת 123

שלום , אני בת 30 פלוס נשואה פלוס שניים אני ובעלי שוכבים פעם בחודשיים. כשאני מדברת איתו על כך שהתדירות לא מספקת אותי , הוא טוען שזה כי הוא איננו נמשך אלי ומייד גולש לריב. אציין שאני רוצה להספיק להביא עוד ילדים ובמצב שלנו אינני מוכנה לצעד הזה ומרגישה תקיעות. למי עליי לפנות?

לקריאה נוספת והעמקה

נישואין עם מיעוט יחסי מין זו בהחלט בעיה. כדאי לפנות לאיש מקצוע מטפלת מינית-זוגית על מנת להבין מה קורה במערכת הזוגית שלכם שהמיניות לא מתפקדת כול כך. אם אתם גרים במרכז את מוזמנת ליצור איתי קשר 054-4390916 חמדה

27/10/2020 | 15:15 | מאת: ח

היי ליאת, וואו זה משפט ממש מגעיל ומעליב לומר לך דבר כזה.שהוא לא נמשך אלייך.. לחברה של אמא שלי היה בעל שבגד בה וזה מה שהוא אמר לה ועזב אותה... אח"כ היא נכנסה לסרטים בזמן הגירושין וממש עשתה שינוי בגופה. אני מאוד מכוונה שאת חזקה ואוהבת את עצמך ואת איך שאת נראית ותהיי בטוחה במי שאת. אל תתני לו לפגוע בך כך. אגב חוסר משיכה יכול להיות בגלל התנהגות או התנהלות ולא מראה... אני כותבת לך כי לדעתי זה משפט מאוד מאוד מעליבואני מכירה עוד בעל שהיה מעיר הערות לאשתו.. זה ממש יכול לפגוע בדימוי הגופני ובמיניות שלך אפילו בהמשך עם גבר אחר. לדעתי את חייבת לדבר איתו ואם אין אינטימיות רגשית וחברות אין לך מה לחפש איתו ואלה לא הייתי נותנת לו גם את הפעם בחודשיים חצוף.

מנהל פורום סקסולוגיה