בן זוג עם חשק נמוך ממני

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

21/10/2020 | 14:03 | מאת: טלי

אני ובן זוגי יוצאים כחמישה חודשים , שנינו בסוף שנות העשרים לחיינו, וחווינו מערכות יחסים ארוכות קודם לכן. התחלנו לקיים יחסים אחרי 3-4 חודשים כי רציתי לחכות , הוא מאוד כיבד אותי וכל התקופה של לפני היו הרבה נגיעות ודיבורים והרגשתי שהוא מאוד רוצה, ושמחתי, כי האקס שלי היה ממש לא מיני , אז חיפשתי מישהו מיני כמוני. כעת , כשאנחנו סוףסוף עושים זאת, הוא בקושי יוזם, אני זו שיוזמת ולפעמים זה לא קורה כי הוא אומר שממהרים וצריך ללכת(באמת היו מקרים שרציתי לפני שהיה צריך ללכת) אבל גם לפני השינה, כשיש הזדמנות לא רואה שהוא רוצה. אציין שהוא אכן עובד קשה ועייף אבל בשבועות האחרונים עבד במתכונת שונה שאפשרה לו לישון יותר ולנו להיות גם יותר בזמן אישי, אז זב כבר לא קשור לעייפות... אומר ומחמיא לי כמה אני יפה ושנמשך אלי. מאוד מתבאסת שאני זו שיוזמת בעיקר ואני חושבת שעלי להתחיל להפסיק ליזום. כן אציין שכשאנחנו עושים את זה מאוד חשוב לו לפנק אותי ושאני אגמור. גם לי חשוב שהוא יגמור. נורה אדומה שיש לי זה שהרבה פעמים אם לא תמיד, אומר שהוא גומר אבל לא רואה זרע. כששאלתי אמר שהוא עוצר את עצמו כדי שנמשיך אבל שהוא באמת יכול לגמור בלי שיצא זרע. היו גם פעמים שהוא ממש גמר מלא כי ביקשתי... אז לא נראה לי שיש בעיה. מה עלי לעשות? חוץ מהעניין הזה, אנחנו מאוד נהנים יחד וטוב לנו.

לקריאה נוספת והעמקה
21/10/2020 | 14:06 | מאת: טלי

אציין שבאופי שלו הוא מאוד לבבי ושמח. בבוקר מאוד קשה לו להתעורר ולוקח לו זמן. לפני שהתחלנו לקיים יחסים אמר כמה הוא אוהס סקס בוקר וכמה שזה כיף. בפועל, זה לא קרה איתי ממש. חוששת שלא נמשך אלי ממש, למרות שאני כן נראית טוב ומטופחת.

העובדה שבן הזוג פחות יוזם מין לא מעידה באופן אוטומטית על כך שהוא לא נמשך אליך. יתכן שהוא עייף כפי שציינת , יתכן והוא סובל משפיכה מעוכבת וזה גורם לא לא לגמור. אם טוב לכם ביחד אין צורך לחפש סיבות לדאגה מיותרת.

28/10/2020 | 00:54 | מאת: טלי

מאוד קשה לי עם זה שהוא לא יוזם. בשבוע האחרון לא יזמתי כלל כי רציתי לראות האם יזום... וכלום! שבוע הבא אני כבר במחזור, והופס יוצא שלא שוכבים כמעט הוא מאוד עייף כבר משעה 11 בלילה(עובד הרבה שעות) אבל אין לי בעיה לנגן בגיטרה בשעה הזו או להיות בפייסבוק. מה עלי לעשות? זו לא בעיה שבשרך כלל אמורה לבוא אחרי כמה שנים וחיי נישואין? כולה חמישה חודשים יחד...

30/10/2020 | 16:07 | מאת: ירון

היי טלי, זה ירון מההודעה למעלה:) אם יבוא לך לקשקש לפרטי ולחלוק צרות אז אשמח. [email protected]

מנהל פורום סקסולוגיה