דלקת
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 21 ומקיימת יחסי מין כשנה וחצי עם חברי שאלתי היא , מאז שהתחלנו לקיים יחסים בערך כל חודשיים נהיה לי דלקת או פטריה, ואז קיבלתי טיפול חברי כמובן גומר בתוכי, האם זה נובע מזה?? השכיחות היא מאוד גבוהה , דווקא לאחרונה התחלנו לקיים עם קונדומים ולא יצא לי שום זיהום בנרתיק (למרות שתמיד שמרנו על אסטטיקה ולא ניגבתי עם מגבת מלוכלכת את הזרע וכו') האם זה קשור לזה? יכול להיות שאני אלרגית לזרע שלו?? מכחה לתשובה...
אה ושכתי להוסיף שכרגע אני לא נוטלת גלולות האם זה משנה את זה שענין הדלקות הפסיקו?
יתכן שאת נדבקת בזיהום או פטריה ביחסי המין שלכם ויתכן גם שאת אלרגית לזרע שלו. תקופה של שימוש בקונדום ללא הישנות הבעיות תאושש השערה זו. אם תחליטו לוותר על הקונדום והבעיות יחזרו - כדאי שתתייעצי עם הגניקולוג/ית שלך בנדון. רצוי, אז, שכל טיפול שיידרש עבורך ינתן גם לחברך.