שיקום
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בת 44. בעקבות סרטן צואר הרחם עברה לפני שלוש שנים , הקרנות בשילוב עם כימותרפיה ולאחר מכן ניתוח רדיקאלי להסרת הרחם. כיום סובלת מלימפדמה וב"ה נקיה מהסרטן. מיום גילוי המחלה לא קימנו יחסי מין ! בשיחות ביננו טענה על מצוקה נפשית ובעיות פיסיות עקב הטיפולים. כיום פתוחה לחידוש היחסים (המיניים) לאן פונים? האם אנו זכאים לטיפול דרך קופ"ח?
יש מרכז "רעות" לשיקום מיני http://www.reuth-mc.org.il/index.asp?id=1 אפשר לקבל מידע טלפוני 6893713 - 03 מנהל המרכז, ד"ר חרותי הוא אחד המומחים בארץ לנושא ששאלת. כדאי שתטלפן להתיעץ או תתקשר אנא חזור אלינו אם מידע זה לא נתן לך פתרון.
ראשית תודה! אברר ביום ראשון