כאבים עקב קיום יחסים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעייתי היא שבזמן קיום יחסים בתנוחה המיסיונרית בעיקר, אני חשה כאב בחלק התחתון של הנרתיק החלק שפונה לכיוון לעבר האחוריים. הכאב הוא בקצה התחתון של הנרתיק. ההרגשה לאחר קיום היחסים צריבה עקב מתן שתן וכאב שעובר לאחר מספר שעות. שאלתי, מדוע מופיע כאב זה ומדוע דווקא בתנוחה הזו? האם יש לכם הצעות או פתרונות בנוגע לבעייתי זו? בתודה מראש, ריקי
כדאי מאד שתבררי זאת בעזרת הגניקולוג/ית שלך.
תרשי לי להפנות אותך לשני אתרים באינטרנט שדנים בהרחבה בנושא http://www.vulvodynia.org.il http://www.tevalife.com/article.asp?id=1799 זה לא שולל את עצתו של ד"ר בירן להתיעץ בגיניקולוג/ית, אבל אולי כדאי לקרא קצת לפני הפגישה אצל הגיניקולוג