בתולים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ואישתי נשואים זה חודשיים ועוד לא קיימנו יחסי מין. חשוב לציין כי אישתי בתולה ואני לא. אנו מבצעים משחק מקדים של נגיעות ושיפשופים והיא מרטיבה ואף גומרת אך אין חדירה, זה ממש כואב לה עד כדי בכי (נדיר המצב שאני מצליח להחדיר לה אצבע). הלכנו לגניקולוג לבדוק את הבעיה והוא אמר שהבתולים שלה עבה מהרגיל ושכדי לנסות עם וזלין, אבל זה לא מצליח ובעיקבות זה גם יורד לה החשק המיני. היתכן שיש לאישתי בעיה פסיכולוגית והיא לא מצליחה לשחרר את גופה ? או שזה משהו שאפשר לפתור לבד עם הזמן וסבלנות.
יש גורמים שונים לכאבים בחדירה. 2 כתבות בנושא. http://www.vulvodynia.org.il http://www.tevalife.com/article.asp?id=1799 הרופא שהמליץ על וזלין לא נתן לכם עצה טובה. אם להשתמש בחומר סיכוך הוא צריך להיות על בסיס מים כגון KY-GEL. במקרה שלכם אינני חושב שזה יעזור כי אין בעית יובש. לדעתי טוב אם תפנו ליעוץ מקצועי במרפאה לתפקוד מיני באחד המרכזים הרפואיים הרציניים כגון רמבם או ביילינסון. רק דבר נוסף אחד, אמי ז"ל ספרה לי שרופא הנשים היה צריך להסיר את בתוליה באופן כירורגי כי אבי היה יותר מדי עדין נפש להכאיב לה. כמו כן שמעתי משתי נשים שעברו פרוצדורה כזאת. זה כמובן צריך להיעשות על ידי רופא נשים שהוא גם מנתח מומחה.