שאלה:
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 22, ואיבדתי את בתוליי לפני כחמש שנים. מאז, ועד היום בכל פעם שאני מקיימת יחסי מין, יש לי כאבים איומים, כאילו זאת הפעם הראשונה שלי. אחרי כמה זמן (במהלך האקט..)זה קצת נרגע, אבל בכל זאת, זה מעצבן ומדכא. מה זה יכול להיות, ומה אפשר לעשות כדי להקל על החדירה, (בלי שימוש בחומרי סיכה למיניהן...) אני רוצה לציין שבפעם הראשונה לא ירד לי דם כלל וכלל.. האם יכול להיות שקרום הבתולים שלי בכלל לא נקרע???? תודה מראש על תשובתך..
יתכן שאת סובלת מ'הפרעת כאב מיני' עליה תוכלי לקרוא בספר 'לנשים בלבד' של האחיות ברמן (בהוצאת מטר). עצתי לך להבדק אצל הגניקולוג שלך ולשלול בעייה גופנית או לטפל בה. כדאי מאד שכן תסתייעי בחמרי סיכה. בהמשך תוכלי לפנות לייעוץ פסיכוסקסואלי שם תלמדי להרפות את הנרתיק ולהנות מהמשגל.