שאלה לבנות לגבי הורדת שיער
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילחתי את כל השיער שם למטה ויצאו מלא פצעים. מה הפתרון לזה? מישהי ניסתה פעם להוריד שם עם מכונה חשמלית? תודה
עינת ברגע שמורידים שיער במחונה או בגילוח השערה מחפשת מקום כדי לצאת חזרה החוצה וזה מה שגורם לפצעים ולגירודים אישית אני ממליצה אם את מעוניינת להוריד את שיער הערווה אז הכי ממומלץ זה בשעווה זה אומנם כואב בהתחלה אבל נשאר נקי וחלק למשך כ 3-4 שבועות ולא גורם לפצעים או גירודים בהצלחה
התכוונתי למכונה שמוציאה את השערה מהשורש כמו שעווה (ולא מכונת גילוח). ניסית את זה פעם?