כאבים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 32 ואישתי באותו גיל. אחרי הלידה הראשונה שלה (לפני 2.5 שנים) היא תמיד מתלוננת עם כאבים כאשר אני מחדיר לנרתיק ולפעמים זה בילתי נסבל כך שאני לא מגיע לשפיכה. אנו בזמן האחרון מקימים מעט מאוד יחסי מין (פעם בשבועיים) עקב בעיה זו. היא טוענת שהפין שלי עקום (נוטה טיפה ימינה) ולכן זה מכאיב לה ועוד טוענת שאני לא מכוון אותו "לחור" כפי שצריך. איך מטפלים בבעיה זו? ותוך כמה זמן נוכל להנות שוב ממין כמו שנהננו לפני שהיא ילדה את התינוק ?
א. נסו להשתמש בג'ל על בסיס מים כגון KY-GEL (להשיג בסופרפארם) . אחרי לידה מתפתח לפעמים יובש בנרתיק, והג'ל לפעמים מחולל נפלאות. ב. נסו את התנוחה המתוארת ב http://www.angelfire.com/bc3/schiffer/tnuha.htm ג. גם תנוחה בה האישה למעלה, והיא יכולה לשלוט על עומק ואופן החדירה יכולה להועיל, אבל בסיטואציה שלכם אולי זה לא ילך אלא אם היא מאד מעונינת לפתור את הבעיה.
שווה בדיקה אצל רופא נשים יתכן תפירה לא נכונה בלידה בי