שאלה עצובה..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן האחרון אני ובעלי מקיימים יחסים לפעמים כל יומיים ולפעמים פעם בשבועיים.. אתמול רמזתי לו שבא לי אחרי שבוע שלא עשינו והוא אמר לי שאני מלחיצה אותו.. מה ז"א? מה זה מלחיצה אותו? טוב הוא עובד הרבה אבל אף פעם לא היה המשפט הזה שאני מלחיצה אותו....עצוב לי..מה לעשות?
חוששני שאת עושה 2 טעויות: 1. את 'עצובה' כלומר מפתחת תגובה רגשית שלילית שלטעמי אין לה על מה להתבסס אולם ללא ספק היא תביא רק רע ביחסיכם. 2. את 'מלחיצה' את בעלך ובכך תשיגי את ההפך מיחסי מין טובים באוירה אוהבת. עצתי לך לחדול מטעויות אלו ובמקומן לברר עם בעלך, באוירה אוהבת ותומכת, איך ומה מתאים לשניכם וכיצד תוכלו להתענג ולענג הכי טוב שאפשר. בהצלחה!