פחד מאיידס
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשלושה שבועות , לאחר שזמן רב לא קיימתי יחסים ( מסיבות שלי) הלכתי לפרוצה ומאז יש בי פחד מאידס למרות שהסיכויים קטנים כיוון ש: היה לי קונדום , הסיכויים שהיו לה איידס הם קטנים, זמן החדירה היה קצר. שאלותיי הם: א. האם יש חשש כל שהו? ב. האם יש סימפטומים לאיידס בלי בדיקה? ג. האם יש בדיקה אנונימית וכיצד אוכל לבצעה? תודה דודו
לא מבונת לי הסיבה שמלכתחילה הלכת לפרוצה, הרי ידוע כי הסיכוי להדבק באיידס ממנה, הוא כ"כ גדול. היא מתפרנסת מלשכב עם גברים וזה די טפשי להכניס את עצמך כביכול למיטה חולה. האפשרות היחידה לגילוי איידס מתבצעת ע"י בדיקת דם וכדאי לעשותה בהקדם- לשקט הנפשי שלך. ייתכן מאוד כי הקונדום מנע העברת מחלות אך זה לא במאת האחוזים... אך לא תדע עד שתעשה, כך שאין טעם בדאגות מיותרות. עשה בדיקה ותפעל לפי התוצאות. במידה ולא נדבקת במחלה כלשהי, אני מקווה שתלמד להבא לא לחזור על מעשה זה שוב, הא? יום טוב ובהצלחה!
דנה לא ענית לאף אחת משאלותי, וגם לא עזרת לי..........
א. כן, יש חשש אך הסכוי נמוך מאד. ב. כן, ברב המקרים. ג. יש בדיקה אנונימית.
תודה דוב.... רק אם תוכל לפרט את הסימפטומים אשמח מאוד, האם 3 שבועות הן זמן מתאים?