לא גומרת.אוף!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 28 ויש לי בעיה שאני לא מצליחה לגמור, יש לי אפילפסיה מגיל 9 עקב חבלה בראש, אני נטלת שני סוגי כדורים Triliptal ו lamictal . קראתי מאמארים ברשת שאומרים עקב המחלה שיש לי אז יש את הבעיה לנשים עם אותה בעיה כמו שלי לגמור, האם זה נכון? האם לעולם אני לא אהיה מסוגלת לגמור? מה ניתן לעשות? תודה. מיכל
ראיתי במספר כתבות באינטרנט שתרופות אלה משפיעות על התפקוד המיני. כדאי שתתיעצי עם הרופא שרשם לך את התרופות, אולי הוא יכול להחליף אותן עם תרופות שאין להן השפעה על התפקוד המיני.